Brev:
Vuggestuestart - kan man forberede sine børn?
25. maj 2013
Alder:
9 mdr.
Vuggestuestart - kan man forberede sine børn?
Kære Helen,
Vi har fået vuggestueplads til vores tvillinger. De starter i midt juli, på det tidspunkt vil de ca. være 11 måneder.
Jeg vil høre, om du har nogle gode råd i forhold til at ’forberede’ dem på vuggestuestarten? De er stadigvæk ikke særlig glade for nye mennesker, faktisk er det kun os forældre og den nærmeste familie, som ikke gør dem utrygge.
På forhånd mange tak…
Bedste hilsner
Sasja