Brev:
Afføring - 7 mdr.
29. oktober 2011
Alder:
7 mdr.
Afføring - 7 mdr.
Hej Helen
Så virker det endeligt til at ronja har fået rigtig smag for alm mad :-) så skønt. og tak for dagsplanen... det er en hjælp.
Nu har jeg så lige et "lorte" spørgsmål... :-)
Nu hvor hun følger din dagsplan og er trappet ned på mælk og op på "fast føde" hvordan skal hendes afføring så se ud? altså hvor tynd/ hård skal den være...
Pt er hun på laktulose fordi hun fik hård mave - altså sådan nogle små hårde nogen... men nu er jeg altså i tvivl om hvor fast det må være...
Kærlig hilsen
Lea