Brev:
Menstruation varer 14 dage
27. juli 2004
Alder:
5 mdr.
Menstruation varer 14 dage
Hej
Jeg fødte for 5 1\2 mdr siden. Jeg har ammet lige siden fødslen. Men min menstruation varer i 14 dage med 7 dages kraftig blødning, mod 4 dages blødning, hvor de 2 dage var kraftige. Er det noget jeg skal være bekrymret for?
Ændre det sig til det normale igen?
Vibeke