Brev:
Tandbørstning inden sengetid
10. april 2011
Alder:
7 mdr.
Tandbørstning inden sengetid
Hej Helen,
Vores datter er nu lidt mere end 7 mdr og har fået sine første 2 tænder. Hun får mælk inden hun skal sove og det er en fast del af vores putteritual, som jo får hende til at slappe af inden hun bliver lagt i seng og falder i søvn.
Kan vi godt blive med med dette putteritual, hvor hun får mælken inden hun skal sove, eller skal tandørstningen helst komme efter maden for at skåne tænderne for sukkerangreb fra mælken om natten?
Vi vil jo helst børste tænderne når hun er frisk og ikke for træt, så det er en god oplevelse for hende.
Med venlig hilsen
Lene