Brev:
Mad, mælk og motorik
25. april 2010
Alder:
7 mdr.
Mad, mælk og motorik
Hej Helen.
Min søn er 7 mrd gammel og han har droppet alt hvad der hedder mælk om dagen, han nægter simpelthen at drikke det.... han får 5-6 måltider dagligt og 200 ml mælk kl 19.30 og kl 06 derudover får jeg nogle dage 90 ml i ham inden middagsluren.
Han kan ikke finde ud af dte med at spise sen aften, der vågner han bare og vil ikke sove igen hvis vi prver at give ham og synes også det tager meget appetit fra morgenmaden...
han drikker flot til alle måltider og tisser fint, kan jeg være helt sikker på han får det han skal...?
Hvor meget skal de tage på fra 5-6 mrd og 6-7 mrd ? ca. han har taget 300 gram på om måneden, er det nok ? (han vejer nu 9,1)
Han har de sidste 3 uger møffet sig rundt, han glider på maven og hiver sig frem i armene mens han skubber fra med benene, han kan komme over alt og er hurtig..... men han kan ikke komme op på knæ, heller ikke med hjælp og han gider heller ikke..... han griner bare og stridter imod... er det vigtigt at han kommer til at kravle rigtigt og kommer det af sig selv tror du ??
Han har stadig behov for 3 lure dagligt, han kan simpelthen ikke være vågen mere end 3 timer af gange, men ved ik helt hvordan dte skal gå når han snart startet i vuggestue ???
Håber du kan hjælpe