Brev:
Tør hud og hudpleje
12. april 2010
Alder:
1 mdr.
Tør hud og hudpleje
Hej Helen!
Først og fremmest vil jeg gerne takke dig for hjælpen på mine forrige spørgsmål:) og så har jeg lige endnu et:)
Min datter som nu er 4 uger gammel har meget tør hud.. hun er i bad 2-3 gange i ugen og jeg putter hver gang lidt olie i vandet, og har smurt lidt ekstra olie på hendes hænder og fødder da de er meget tørre, men sys ik rigtig det hjælper?
Kan du anbefale en god cream jeg kan bruge, hvis man da må smørre så små babyer...?, Har hørt noget om at det er bedst at undgå at smørre spædbørn, men jeg lider selv af tør hud og ed hvor irriterende det er...
På forhånd tak for hjælpen:)
Med venlig hilsen
Tina