Brev:
Fødselsdepression, far
3. februar 2010
Alder:
7 mdr.
Fødselsdepression, far
Kære Helen,
Kan min mand være gået rundt med en fødselsdepression allerede imens jeg var gravid?
Han var usikker på om han ville have barn! tilmed bange for om barnet var rask og sundt! Jeg var meget dårlig i starten af min graviditet og han rejste en del, så han var ikke hos mig. Han fik nogle vanvittige udbrud med ondt i hjertet og var naturligvis bange for at han var syg. Han har klart ændret adfærd under min graviditet og har siden hen konkluderet, at dette må være stress!!!
Han døjer med ondt i hovedet, svimmel, er meget træt.
Vores barn er nu 7 mdr. gammel.
Han er ikke særlig aktiv med vores barn, men det er tydeligt, at han elsker det og det er det bedste, der er sket i hans liv.
Hvad er dit kendskab til fødselsdepression hos faderen?
Hilsen
mor til en skøn basse