Brev:
Forsvundet tand og søvn
8. august 2009
Alder:
6 mdr.
Forsvundet tand og søvn
Hej Helen.
Jeg har en datter på 6 mdr.
Da hun var ca 3 mdr, kunne man se en tand der snart vil komme frem i undermund. men nu kan man slet ikk se den... synes det er underligt... ved du hvad det kan skyldes??
Jeg har vugget min datter til søvn, indtil hun var 5 mdr. nu går vi i 4 uge, og hun har ikke rigtig vendet til og sove af sig selv.
Nu når kl er 20 ligger blir hun godt træt. når jeg ligger hende i sengen, så beynder hun og græde. jeg blir hos hende og holder hendens sut i munden, Fordi så græder hun mere og højere, hvis hun ikke kan se mig. hun kan bare ikk falde i søvn af sig selv,
jeg har også prøvet med en sang, og det hjælper ikke
hjælp mig, er meget forvirret..
Hilsen A