Brev:
Nye tænder
9. maj 2004
Alder:
8 mdr.
Nye tænder
Kære sundhedsplejerske
Vi har en datter på 8½ måned. Hun har de to tænder i undermunden, og den 3. i overmunden er lige brudt frem.
Den sidste uges tid har hun sovet meget uroligt om natten, hun har brug for sut ca. en gang i timen. Hun har i månedsvis fået bryst en gang om natten, da hun har været meget langsom med mad. Endelig er hun blevet glad og interesseret i mad. Hun får kun bryst en gang om morgenen, resten er grød, mos, vælling, skorper osv.
Jeg vil gerne at vi snart vænner hende fra natamningen, men tænker også at det er et dårligt tidspunkt, da jeg tror hun har ondt i gummerne/ørerne om natten, men kan det passe at tænderne kun generer hende om natten?
I nat fik hun bryst 3 gange...er det en form for smertedæmpning eller driver hun gæk med mig?
På forhånd mange tak for hjælpen.
Venlig hilsen
Gitte Fenger