Brev:
Rød penis / forhud
10. april 2009
Alder:
8 mdr.
Rød penis / forhud
Hej Helen,
Jeg opdagede i dag at min søn er blevet helt rød ude for enden af penis ved forhuden.
Ved du hvad det kan skyldes? Og er der noget vi kan gøre?
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Eva