Brev:
Søvnproblemer og alternativ til mælk
26. februar 2009
Alder:
11 mdr.
Søvnproblemer og alternativ til mælk
Kære Helen..
Puhha jeg / vi trænger til hjælp.. det er en lang historie men jeg vil prøve at gøre det kort....
Vores søn sebastian på snart 11 mdr har siden den g´dag han blev født sovet rigtig dårligt.. jeg har ammet ham ( og ammer ham stadig om aftenen ) fuldud indtil han var 4 mdr..
Han fik dræn i ørenen i januar - hvorefter han var alvorlig syg med bækken nyre betændelse, colibakterie i blodet og mellemøre betændelse På en gang.. det var en hård omgang for ham, men nu er han ovenpå igen, og er efter han har fået dræn, blevet meget mere aktiv.. han spiser godt og drikker masser af vand.. han går i vuggestue hver dag fra 9-12.30 og han spiser varm mad derover.. han sover til middag hjemme..
Men, men men ligeså godt dagen går, ligeså forfærdelig er natten.. han vågner stort set hver 1.5 time, og græder og er svær at få til ro.. virker bange..og jeg er træt - træt af aldrig at få sovet ordentlig.. jeg har prøvet alt, sut. nusseklud , sange, visler vuggen, osv osv.. min mand har prøvet at tage over nogle dage, vi har sovet inde hos ham, han får mælkeerstatning osv osv..
Hvad vil du foreslå os.. har sågar haft en åndemager ude.. vi har prøvet kiopraktik, zone terapi - men nu er jeg tom for flere ideer..
Håber du kan hjælpe os med at få en lidt mere rolig nat.. havde håbet det havde hjulpet med dræn..
Og en anden ting.. vores datter på 2 år har røde knopper over kinder og lidt ved næsen.. kan det være mælkeallergi.. pt får hun kun laktose fri mælk, men der er jo mælk i mange ting..
Ville det være en ide at skære al mælken væk, og lade hende drikke soja eller havre drik i stedet for..
Mange hilsener
Rikke