Brev:
Creme - med eller uden vand?
8. december 2008
Alder:
6 mdr.
Creme - med eller uden vand?
Kære Helen,
Flere i min omgangskreds har fået modsatrettede råd omkring brug af creme til børns kinder.
Èn har på apoteket fået at vide, at man bestemt ikke skulle bruge creme uden vand idet barnets hud bestod af blandt andet vand osv.
Jeg har derimod fået at vide, at man skal bruge creme uden vand idet det er bedst i frost vejr.
Kan du hjælpe til en afklaring?
Mange hilsner Trine