Brev:
Gylp - 6 mdr.
25. september 2008
Alder:
6 mdr.
Gylp - 6 mdr.
Hej
Vi er løbet ind i et lille problem med vores pige på 6 mdr.
Hun er begyndt at få øllebrød, grød og kart.mos fordelt på tre måltider.
Efter vi er begyndt på det, gylper hun meget når hun har fået sin eftermiddagsflaske. Det er kun efter den flaske hun gør det.
Hvordan kan det være ????
Vores dagplan ser sådan ud, hvis det kan hjælpe dig.
07.00 flaske 120 ml
09.00 Øllebrød ca. 1 dl + vand, herefter ud og sove
12.00 flaske 120 ml + grød 1 dl + frugtmos, herefter ud og sove
15.00 - 15.30 flaske 150 ml
18.00 -18.30 kartoffelmos + vand
20.30 flaske 120 - 150 ml, herefter sover hun igennem
23.00 vælling 150- 200 ml
Hun elsker at ligge på maven og lege, men selvom vi venter med at ligge hende på maven til der er gået en halv time gylper hun også.
Hjælp.
Knus
Mads og Charlotte