Brev:
Badning
1. august 2008
Alder:
11 mdr.
Badning
Hej Helen.
Nu har det jo været skønt sommervejr i en periode, og vi har brugt vores badebassin i haven meget. Freja er et år, og hun har badet op til tre gange om dagen. Er det ok? Hvor varmt skal vandet være nu? Hvor længe må hun være i vandet?
Kærlig hilsen
Kristina.