Brev:
Bedstemor blander sig
16. marts 2004
Alder:
6 mdr.
Bedstemor blander sig
Hej
Min mor (bedstemor) blander sig med alle mulige råd og tips om hvordan vi skal gøre med vores lille guldklump.
Jeg har hørt om en piece som henvender sig til bedsteforældre, som forklarer hvilke roller mv.
Det kan være temmelig belastende hele tiden at få at vide hvordan man skal gøre eller ikke gøre. Hvad man må spise mv.
Jeg synes vi gør et godt stykke arbejde og at vores lille ny trives fint, men det er svært at fortælle bedstemoderen at vi gerne vil have gode råd - men ikke før vi spørger.
Rådene er sikkert velmente, men nogle ting er ihvertfald ikke aktuelle idag og måske mere et levn fra da jeg selv var barn.
Håber du kan give et råd eller lignende.
Hilsen
Den desperate