Brev:
Reservebedste
21. september 2008
Alder:
11 mdr.
Reservebedste
Hej Helen
Et kort spørgsmål: Kender du noget til hvordan man bedst annoncerer efter en "reservebedste". Min mor døde af kræft for 6 mdr siden og farens forældre er ligeledes døde og jeg ville så gerne have at min dreng kunne få den dimension i livet med som ældre mennesker kan tilbyde. Det ville være dejligt at tænke på at han var derhjemme og blev hygget om istedet for at blive sendt måske en dag for tidligt afsted i vuggestue og havde en der var glad for ham og havde tid til ham.
Jeg har "googlet" ordet men det vælter frem og ikke meget er relevant. Tænker at det måske heller ikke er alle ældre der har helt styr på det med internet. Var lokalavisen en idé? Jeg har set på kommunens hjemmeside men de formidler vist ikke ligesom feks Kbh.
Det blev alligevel ikke så kort... Sorry.
Med venlig hilsen
Anette