Brev:
Amning og mere end et glas vin
17. juni 2008
Alder:
6 mdr.
Amning og mere end et glas vin
Hej Helen.
Jeg ammer stadig min datter. Hvad gør jeg hvis jeg gerne vil i byen en enkelt aften og have mere end et glas vin?
Hun er endelig begyndt at tage flaske, så hun kan godt undvære et stykke tid. Men hvor længe skal der gå før jeg må amme igen, og skal jeg tømme brysterne inden? I så fald, hvordan ved man så man har fået det hele ud?
På forhånd tak:)