Brev:
Udmalkning i stedet for amning
2. juni 2003
Alder:
1 mdr.
Udmalkning i stedet for amning
Hej
Jeg har en søn på 4 uger, og det er desværre ikke lykkedes os at få amningen til at fungere, han har svært ved at sutte ordentlig selv på flaskesutterne er det ikke korrekt, og indtil videre er det lykkedes mig at malke ud til ham, men jeg kan godt mærke at min mælkeproduktion svinger meget og det tager mange dage at få den forhøjet hvis den er faldet...
Jeg vil høre om der er nogle råd i forbindelse med udmalkning for der findes næsten ingen materiale om det, ikke når man ligesom mig malker alle måltiderne ud!
Jeg har hørt om nogle der simpelthen ikke har været i stand til at malke ud i lang tid og jeg er bange for hvis det skulle overgå mig for nu hvor selve amningen ikke lykkedes er det mere tilfredsstillende at alligevel kunne være istand til at give sit barn egen mælk
Med venlig hilsen
Krestina