Brev:
Ammestop og øm knude i brystet
14. oktober 2007
Alder:
11 mdr.
Ammestop og øm knude i brystet
Kære Helen
Jeg er stoppet med at amme for ca. 14 dage siden, men har nu en øm knude yderst mod brystvorten i det ene bryst (det der blev ammet mest fra). Skal jeg bare vente, og så går det væk, eller hvad gør jeg ?
Mange hilsner fra mig.