Brev:
Urolig ved amning
25. december 2006
Alder:
1 mdr.
Urolig ved amning
Hej Helen
Først rigtig lækker brevkasse og hjemmeside du har.
Jeg har et problem med min 7 uger gamle pige. Jeg bruger suttebrikker og nogen gange uden, hvis det lige går som det skal når jeg ammer, men hun er begyndt specielt om aftenen at ligge meget uroligt, når hun skal have mad. Hun møffer rundt og bliver vildt gal.
Når jeg så prøver at malke ud med hånden kan jeg se at der er mælk så det ikke er det problem, men er det fordi det ikke går hurtigt nok og hvad kan jeg gøre for at hun bliver mere rolig for hun kræser mine brystvorter og de bliver meget ømme når hun er så urolig når hun spiser.
Jeg har i starten givet hende en flaske med mælk jeg havde malket ud, men det var slet ikke hver dag. Men nu er hun udelukkende kun på brystet
Kærlig hilsen
Bettina