Brev:
Amning og prævention
23. august 2006
Alder:
1 mdr.
Amning og prævention
Hej,
Jeg har lige været hos min læge der fortalte mig at jeg godt kunne tage p-piller mens jeg ammede, så længe det var lav østrogen holdige p-piller.
Jeg har dog læst mange steder at man IKKE må tage p-piller under amningen. Hvilke af disse 2 sider skal jeg lytte til? Det ville jo være en stor fordel "bare" at kunne vende tilbage til p-pillerne nu, men jeg er jo blevet lidt forvirret.....