Brev:
Vuggestue og amning
8. oktober 2020
Alder:
7 mdr.
Vuggestue og amning
Hej Helen.
Jeg skriver igen og tusind tak for dine tidliger svar.
Det gav lidt ro i maven i sær det med at min søn skulle falde i søvn i egen seng og ikke i armene ved mig, som du spurgte hvorfor det var vigtigt for mig. Dette var fordi folk omkring mig sagde at det var en dårlig vane det andet og at jeg jo snart skulle begynde at øve at han lå i egen seng og falde i søvn. Så nu er han hos mig til han næsten sover og bliver så lagt ned i egen seng lige inden han sover helt. Så tak for det.
Nå skriver fordi min søn her d 1 okt er startet i vuggestue og det går godt syndes jeg.
Men omkring amning er lige lidt i tvivl om hvordan jeg bør ligge dem for kan jo ikke amme han ved middagstid når han skal begynde at være der i flere timer (lige nu er han alene der i 1,5 time og skal i dag prøve at få en lur der for første gang )
Men ammer inden han får hans første lur og så sidst på eftermiddagen og så til putning og så nat.
Han er begyndt at vågne op kl 5 og kan ikke få ham til at sove videre og om 4 mdr skal vi til at op der når jeg begynder på arbejde. Så det skal jeg vel ikke begynde at ændre på selvom det ville være dejligt med at sove længe lige nu.
Håber det giver mening
Mange hilsner
Alenemor