Brev:
At drikke og pumpe ud, når man kun ammer 1-2 gange i døgnet
15. februar 2016
Alder:
11 mdr.
At drikke og pumpe ud, når man kun ammer 1-2 gange i døgnet
Hej Helen
Min dreng er nu knap 11 mdr. (Han har fødselsdag d. 21.3). Jeg ammer ham nu kun på det ene bryst sen eftermiddag og på det andet til natten (+ nogle gange resten af det ene lige op til putning - men der plejer ikke være ret meget mælk der). Så det er lykkedes at trappe ud af nat og morgenamning nu - det er dejligt. Den lille mand kan stadig ikke tage flaske.
Jeg skal til fest på fredag og er nysgerrig på, om jeg nu for første gang i laaaang tid kan indtage mere end bare et par glas rødvin. Er det muligt at pumpe det mælk, der indeholder alkohol, ud om morgenen og stadig have mælk til eftermiddag-aften? (specielt til natten - eftermiddagsamningen kan nok godt undlades, hvis det er).
Med venlig hilsen
En mor, der gerne vil lidt ud;-)