Brev:
Amning - mest mælk i højre bryst
21. marts 2013
Alder:
1 mdr.
Amning - mest mælk i højre bryst
Hej Helen
Jeg har mest mælk i det højre bryst.
Jeg synes jeg ammer lige meget på begge, men det højre bliver hurtigere spændt af alt mælken og sprøjter også mere ud. Er det normalt eller skal jeg forsøge at amme mere på det venstre, og se om jeg kan få det til at udligne sig?
Hilsen Maria