Brev:
Amme uro
13. august 2012
Alder:
1 mdr.
Amme uro
Hej Helen.
Vi har for snart 4 uger siden fået en dejlig lillepigen :)
De sidste par dage har hun været utroligt urolig og grædt når hun har spist, amningen har ellers gået som smurt og hun har taget fint på, men denne her uro er ikke til at arbejde med ;)
Har du nogle gode råd til, hvad der plager vores lillepigen?
Med venlig hilsen
Cherie mor til to rødder ...