Brev:
Udtrapning af amning - 7 mdr.
27. juni 2011
Alder:
7 mdr.
Udtrapning af amning - 7 mdr.
Hej Helen.
Og tak for dit svar :-)
Jeg har alle intentioner om at foresætte med at amme min datter, men jeg mener mere en plan for den naturlige udtrapning, som skal ske gradvist efter hendes alder.
Hun fyldte 7 måneder idag og så ved jeg at formiddags og eftermiddags amningen skal begynde at stoppe, så der er plads til mere rigtig mad, men jeg har en datter som elsker at få lidt bryst ved sin mor, når hun begynder at blive træt så hvordan gør jeg dette på den mest blide måde og hvilken amning fjerner jeg nemmest og hvordan foresætter jeg dette når hun bliver 8 måneder og ældre?
Hun kan godt tage flaske og holder dette ved lige ved at hun får lidt vand engang imellem. Skal jeg afvænne hende gradvist ved at skifte til lidt vand eller erstatning på flaske? og så til sidst ingen ting?
Vi har derudover lige købt en ny seng til hende og overvejer at lægge hende ind på hendes værelse snart. Hvilken anbefalinger har du mht til sengerand og sengehimmel?
Med venlig hilsen
Ann