Brev:
Antal udmalkninger pr. døgn
1. oktober 2010
Alder:
1 mdr.
Antal udmalkninger pr. døgn
Kære Helen
Mine tvillinger er 3 uger gamle. Jeg ammer min datter fuldt ud, mens min dreng både får bryst og flaske. Nu prøver jeg at få ham vænnet til kun at få bryst. Men han har stadig brug for flaske - vi har kun forsøgt siden i går.
Jeg er nu i tvivl om, hvor mange gange i døgnet jeg bør malke ud. Hidtil har jeg malket ud 7 gange i døgnet - både for at få mælken til at løbe til og for at min søn kunne få. Nu er mælken forlængst løbet til.
Når jeg malker ud, er jeg bekymret for, at det er den tykke og mættende mælk, så min børn kun får "skummetmælken".
Har du et godt råd?
Mange venlige hilsner
Ida