Brev:
Langtrukken amning
22. september 2010
Alder:
10 mdr.
Langtrukken amning
Hej Helen
Et kort spørgsmål:
Jeg ammer min søn 4-5 gange i døgnet. En ny problematik er opstået: Ofte når han ammes, tager det nu utrolig lang tid, førend han slipper. Nogle aftner en times tid.
Min tålmodighed er ikke til at ligge der med ham så længe, da jeg virkelig har brug for mine aftener. Jeg har prøvet at "lirke mig fri", men han vågner op og bliver ked af det.
Det har ikke tidligere været et problem.
Han er hverken til sut eller flaske. Har du et råd?
Venlig hilsen
P