Brev:
Nedskæring i amning
16. marts 2010
Alder:
8 mdr.
Nedskæring i amning
Hej Helen
Jeg har lidt spørgsmål omkring mælk og mad, min datter er nu 8,5 måned og hun får vist for meget mælk og vil derfor gerne have lidt af vide om hvordan jeg bedst for ændret på det.
Lige nu ser hendes dag ud som følgende:
Mellem 5 og 6 ammes hun.
Havregrød og vand mellem 8 og 9, og efter en halv times tid ammes hun. Sover til formiddag.
Mellem 11 og 12 får hun rugbrød med leverpostej el. andet, fiskefrikadelle el andet, og grød samt vand. Igen ammes hun efter 1/2-1 time. Sover til middag.
Mellem 15-16 lidt mos og en halv bolle og vand, og ammes.
Ved 18-tiden aftensmad - vores mad og eller grød. 18.30-19 ammes.
20-tiden flaske med erstatning.
Ammes mellem 23-24 og igen mellem 3-4.
Hvilke amninger skal jeg først fjerne og hvordan gør jeg det nemmest for hende. Jeg tror ikke altid hun er sulten, da hun spiser godt af alm mad, men hun ligger og hygger - og når jeg har prøvet at springe over, så bliver hun irriteret og ked af det.
Hilsen mor