Brev:
Stop af amning - 12 mdr.
14. juni 2004
Alder:
12 mdr.
Stop af amning - 12 mdr.
Min datter er 12 mdr og bruger ikke sut eller sutteflaske. Kun bryst. Hun har spist grød og mos da hun var mindre, men har på det seneste (de sidste 14 dage- 3 uger) afvist grød, rugbrød mm og vil næsten kun have bryst. Amningen er altså taget til i stedet for at trappe ned. Jeg prøver at lade være med at amme i løbet af dagen, men hun bliver til sidst så ulykkelig at jeg giver mig! Hvilket så resulterer i at hun jo igen bliver mæt nok til at afvise den faste føde.
Hvad gør jeg? Skal jeg simpelthen bare tage kampen og lade hende hyle? Eller er det bedst, hvis jeg ikke er der i et stykke tid. Hun er utrolig morsyg og hver gang hun ser mig vil hun hen til mig. (Fordi jeg måske er en lækker Madpakke for hende?)
Jeg er bange for at hun ikke får den næring hun skal have, så jeg vil meget gerne have mere fast varieret føde i hende. Nu.
Jeg er jo stoppet med jerndråber, måske skulle jeg fortsætte med dem, indtil hun spiser stabilt!?
På forhånd tak