Brev:
Flaske, hvis hun er sulten nok?
8. februar 2010
Alder:
7 mdr.
Flaske, hvis hun er sulten nok?
Hej Helen
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål:
Min datter er 7 mdr og bliver ammer 4 gange i døgnet, hun fik supplerende flaske som spæd pga vægttab men kun i 3-4 uger og jeg vil meget gerne give hende flaske, men det er hun ikke enig i.
Så mit spørgsmål er om man kan give hende flaske og hvis hun så er sulten nok så vil hun tage den?
Min kæreste prøvede at give flaske med MM, men det endte i skrig og skrål og hun suttede i stedet på min kærestes arm til der kom blå mærker. Jeg trænger så meget til at kunne blive aflastet i lidt flere timer ad gangen, men det er jo umuligt når jeg skal være hjemme til amning. Min datter har fra start ikke sovet så mange timer i træk så jeg begynder at savne bare en gang imellem at kunne sove mere end 3-4 timer i træk.
Med venlig hilsen
en udkørt mor