Brev:
Rifter på brystvorten
18. januar 2010
Alder:
7 mdr.
Rifter på brystvorten
Hej Helen,
Har du råd til et meget ømt bryst. Jeg tror efter, at jeg har fundet ud af, at min søn ikke har svamp i munden og at smerter kommer efter amning, at jeg har slemme rifter ved den ene brystvorte.
Jeg behandler det med noget fra lægen (brentan lign), men det forsætter??? jeg prøver også med morgenfruecrem. Men det forsætter i den grad, at jeg må tage pamol.
Det har stået på siden starten af december. Jeg har tidligere troet, at det var svamp og måske er det også det. Men i så fald, er det kun den ene brystvorte, der er ramt.
Hilsen
En mor til den dejlig charmetrold på 7 mdr.