Brev:
Trappe ned med amning
7. december 2009
Alder:
8 mdr.
Trappe ned med amning
Hej Helen,
Min mand og jeg skal på skiferie om 3 mdr. og til den tid er vores datter næsten 12 mdr. og skal passes af mine forældre de 3 dage.
Mit spørgsmål er nu hvordan jeg skal trappe ned med amningen bedst muligt?? Lige pt. ammer jeg hende inden hendes nr. 2 lur, inden hun skal i seng om aftenen samt 3 gange om natten.
Med venlig hilsen
Annette.