Brev:
Spørgsmål til mad
14. april 2014
Alder:
7 mdr.
Spørgsmål til mad
Hej Helen
Siden sidst - går rigtig godt med maden - Frederik spiser mere og mere og får en masse forskellige grøntsager, kød og grød. Har dog et par spørgsmål.
Kan se du i din bog om børn og mad har skrevet at de i alderen 6-9 mdr gerne må få kogt fisk og derefter torskerogn og andre fisk. Frederik har faktisk fået torskerogn flere gange fra han fyldte 6 mdr og han er vild med det. Hvad er grunden til ikke at give ham det før han er blevet ældre? Eller må han evt få det hvis jeg hælder kogende vand over først?
Hvornår må han begynde at få tørrede ærter som kikærter, linser mm?
Kærlig hilsen
Signe