Brev:
Kræsne børn
2. juni 2003
Alder:
5 år
Kræsne børn
Mine børn på 4 og 7 år er umulige at få til at spise grøntsager. Min mand og jeg spiser begge meget sundt og vi mener selv, at vi er gode forbilleder. Men børnene springer konsekvent grøntsagerne over. Hvordan får vi lært dem at spise sundt?
- J. Olesen