Usikker pige

14. juli 2004

Kategori:
Alder:
14 år

Usikker pige

Hej

Jeg er en pige på 14 år.

Jeg var ude sammen med min kæreste, vi lå i hans seng... han havde alt sit tøj af og jeg havde stadig mine trusser på. Hans penis rørte mig dernede. Da vi skulle til at tage tøj på var jeg helt våd....

Jeg kom til at tænke på hvis han nu havde haft sæd på sin penis og det har rørt mig bare lidt, kan jeg så godt være gravid?

Hvis jeg i så fald er det...er der så noget som hedder Abortpiller?

Det er nu 3 døgn siden så et hurtigt svar plZ...

knuZ en usikker pige

P.S jeg går til lægen imorgen med min veninde

Læs Helens svar »

Annonce

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Annonce

Viden om børn:

Reservebedste

En reservebedste er en ældre person, der gerne vil hjælpe småbørnsfamilier med at passe børnene, når de er syge, har brug for at blive hentet tidligt eller skal passes en dag, hvor forældrene skal i byen.

I nogle kommuner kan man søge om en reservebedste, hvis man er enlig og ikke har mulighed for at trække på sit netværk, men det er også muligt at søge en reservebedste privat.

Det kan være en rigtig god idé at have en reservebedste (M/K), som kan hjælpe i...

Læs mere i Babylex

Dagtilbud til børn

Vi har i Danmark kommunale dagtilbud til vores børn.

Dagtilbud omfatter:

- Vuggestuer og dagplejeordninger for ½-3 årige
børn

- Børnehaver for 2-6-årige

- Aldersintegrerede institutioner for flere aldersgrupper

- Fritidshjem

- Skolefritidsordninger (SFO) for børn i skolealderen.

Aldersopdelingen kan variere lidt fra kommune til kommune.

Hvis I ønsker at få jeres barn...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Endnu engang tak for dit søde, positive og lange svar. Jeg vender tilbage og fortæller om vores videre forløb.

En rigtig god jul til dig og din familie

Hilsen fra os