Brev:
Triller ikke mere
20. maj 2008
Alder:
6 mdr.
Triller ikke mere
Hej Helen.
Så har jeg endnu et spørgsmål vedrørende min 6½ måneder gamle søn.
For et par uger siden var vi så uheldige at han røg ned fra puslebordet og fik en bule i panden. Han græd selvfølgelig lige da han faldt, men stoppede hurtigt igen, men jeg ringede alligevel til lægen med det samme, da jeg formentlig havde det værre end ham. Lægen sagde at hun ikke var bekymret, men vi fik en tid med det samme da hun godt kunne høre at jeg var! Vi kom der ned og hun sagde med det samme at alt var som det skulle være.
Men nu har vi fået det problem at han ikke længere kan/ vil trille. Normalt trillede han ellers med det samme vi lagde ham på ryggen, men lige meget hvor meget vi lokker med legetøj gør han det bare ikke og han bliver ked hvis vi prøver at hjælpe ham til det!
Udover det trives han stadig rigtig godt og han er en glad dreng. Han sider selv uden støtte, og elsker stadig at ligge og pille ved sine tæer. Han har været rigtig glad for at suse rundt i sin gåvogn, som vi ikke bruger mere da vores sundhedplejerske har fortalt at det forsinker ham i at kunne kravle. Jeg tænker at han har fundet ud af at det er nemmere at komme rundt i gåvognen og det måske kan være derfor han ikke triller mere, eller om han kan have taget skade af faldet alligevel?
Håber meget du har en ide om hvad der kan skyldes at han ikke længere triller.
Hilsen en meget bekymret mor.