Brev:
Sensitive babyer
12. april 2008
Alder:
5 mdr.
Sensitive babyer
Hej Helen.
Først vil jeg lige benytte lejligheden til at takke for en super brevkasse.:o)
Så til mit spørgsmål der handler om sensitive babyer. Som skrevet før har jeg jo en søn der er meget følsom overfor mange og fremmede mennesker. Har læst om sensitive børn og kan genkende nogle ting som passer på ham.
Mit spørgsmål er så om det at være sensitiv nødvendigvis vil følge ham, når han bliver ældre, eller om det bare kan være en fase han har som ændre sig i takt med at han udvikler sig? For som du skrev sidst er han virkelig igang med at udvikle sig, han pludrer, triller, piller ved sine tær, propper ting i munden og hvad de nu ellers gør:o) så måske det bare er derfor at han er ekstra følsom lige nu?
Håber du kan svare på mit spørgsmål.
Med venlig hilsen
En forvirret mor.