Brev:
Bliver helt vildt ivrig
1. november 2007
Alder:
5 mdr.
Bliver helt vildt ivrig
Hej :)
Så er Moar her igen med endnu et spørgsmål :o)
Min datter er på det sidste (ca en måneds tid) Begyndt at hver gang hun ser noget hun synes er interessant, så bliver hun helt stiv og ryster næsten har helt åben mund, mens hun siger sådan en mærkelig pustelyd. Ved godt at det måske er meget normalt, men synes bare det er lidt vildt, hvis du forstår.
Grunden til at jeg også skriver er at min mor begyndte at sige at man næsten kunne blive helt bange for om der var noget galt, selvom der selvfølgelig ikke er det, men siden hun sagde det så her jeg ikke tænkt over andet.
Hun bliver 6 mdr her d. 14. nov. og hun er allerede meget ivrig efter at komme op på sine knæ og stå når hun ligger på maven, kan det være at hun bare vil så meget og derfor bliver så ivrig?
Håber du kan hjælpe mig af med de dumme tanker.
Mange hilsner fra Moar :)