Brev:
Stimuleres min pige nok?
26. oktober 2007
Alder:
5 mdr.
Stimuleres min pige nok?
Hej igen.
Har godt nok lige skrevet ind til dig, men kom selvfølgelig lige i tanke om endnu et spørgsmål.
Det er om min datter bliver stimuleret nok. Jeg går ikke i mødregrubbe eller noget med hende, men overvejer kraftigt at begynde til babysvømning.
Grunden til at jeg ikke har gået til noget med hende er at jeg synes at det var så overvældene at blive mor første gang og at der var så mange ting der skulle læres og synes slet ikke jeg havde overskud til at gå i mødregruppe osv. er der noget galt i det??
Min datter på 5½ mdr trives fint, hun pludre triller fra maven til ryg. leger med hænder og fødder, Vi går ture i bæreselen og hun er meget glad og tilfreds. Vi er af og til på besøg ved folk og får jævnligt besøg så hun ser andre end os :) og hver anden weekend kommer min kærestes to piger også, så der er hun også sammen med andre børn. Men er det nok?
Har hørt noget med at børn reelt kun har brug for sin mor og far det første halve år, er det rigtigt?
Jeg går faktisk og tænker meget over dette, da jeg er så bange for at hun keder sig eller bliver understimuleret, så ville være meget rart at høre din mening.
Mange hilsner fra den bekymret mor