Brev:
Seperationsfasen?
19. oktober 2007
Alder:
8 mdr.
Seperationsfasen?
Hej Helen
Tak for dine tidligere svar og en god brevkasse.
Denne gang skriver jeg fordi vores søn er temmelig pivet. Vi regner med det seperationsfasen vi er i gang med! - Jeg kan altid trøste ham, men det er ikke altid Farmand dur.
Det trælse er at han ikke længere vil lege lidt på gulvet - han kommer straks krybende og hiver fast i mine bukser og så starter skrigeriet. Det vil altså sige vi ingenting kan lave når han er vågen.
Han vil gerne rejse sig op overalt, men kan ikke finde ud af det og det ser heller ikke ud til benene kan bære ham endnu.
Men mine spørgsmål går på hvor lang sådan en seperationsfase strækker sig over og om vi skal trøste ham hele tiden eller han kan være udspekuleret allerede i 8 måneders alderen for der er næsten altid ro med det samme jeg tager ham op.
Tak for hjælpen og god weekend.
Med venlig hilsen
Camilla