Brev:
Vil kun være hos mor og far
29. maj 2007
Alder:
7 mdr.
Vil kun være hos mor og far
Hej Helen!!
Jeg har lige fået svar af dig ang floras sovevaner - tak for det!
Jeg må lige spørge dig om den lilles manglende lyst til at være hos andre!
Hun er nu lidt over 7 mdr, og siden hun var omkring fire mdr har hun på ingen måde ville være på armen på andre end sin mor og far - hun skriger helt vildt, dette specielt hvis det drejer sig om mænd!! hvis der kommer (stort set kun mænd) nogen hen imens hun sidder på min arm som hun ikke kender, kan hun finde på at sætte et skrig op så alle får et chok!!
Andre i vores familie er også blevet mødt med skrig, og det er kun få som mormor og andre udvalgte som hun ikke skriger hos.. Specielt morfaren er meget ked af situationen, da han er helt tosset med flora og blir død frustreret, når hun skriger bare hun ser ham!! Hun har jo set ham mange gange - så det er lidt kedeligt for alle..
Hun er ellers som du ved super glad og aktiv - men jeg må sige at det trækker tænder at selv familie som hun har set en million gange blir afvist!
Jeg vil gerne høre dine tanker om det!- har selv prøvet forskellige metoder, sidde lidt ved siden af personen med Flora først - vist hende at det ikke er farligt - sådan prøvet lidt efter lidt.. det blir en smule bedre når vi har været sammen med andre (specielt fam) et stykke tid, så bløder hun lidt op, men bestemt ikke så meget at man kan tage hende op til sig hvis man ikke hedder mor eller far...
Fordi hun ellers er super glad har det ikke bekymret mig synderligt, med det er lidt hårdt at man aldrig lige kan aflastes et par min når man er ude, fordi hun græder ikke lidt Helen, hun ser ud som om hun blir vildt bange og skriger højt...
Nå men jeg håber meget at det går over!!!
Stort knus,
Christina