Vil kun være hos mor og far

29. maj 2007

Kategori:
Alder:
7 mdr.

Vil kun være hos mor og far

Hej Helen!!

Jeg har lige fået svar af dig ang floras sovevaner - tak for det!

Jeg må lige spørge dig om den lilles manglende lyst til at være hos andre!

Hun er nu lidt over 7 mdr, og siden hun var omkring fire mdr har hun på ingen måde ville være på armen på andre end sin mor og far - hun skriger helt vildt, dette specielt hvis det drejer sig om mænd!! hvis der kommer (stort set kun mænd) nogen hen imens hun sidder på min arm som hun ikke kender, kan hun finde på at sætte et skrig op så alle får et chok!!

Andre i vores familie er også blevet mødt med skrig, og det er kun få som mormor og andre udvalgte som hun ikke skriger hos.. Specielt morfaren er meget ked af situationen, da han er helt tosset med flora og blir død frustreret, når hun skriger bare hun ser ham!! Hun har jo set ham mange gange - så det er lidt kedeligt for alle..

Hun ...

Annonce

... er ellers som du ved super glad og aktiv - men jeg må sige at det trækker tænder at selv familie som hun har set en million gange blir afvist!

Jeg vil gerne høre dine tanker om det!- har selv prøvet forskellige metoder, sidde lidt ved siden af personen med Flora først - vist hende at det ikke er farligt - sådan prøvet lidt efter lidt.. det blir en smule bedre når vi har været sammen med andre (specielt fam) et stykke tid, så bløder hun lidt op, men bestemt ikke så meget at man kan tage hende op til sig hvis man ikke hedder mor eller far...

Fordi hun ellers er super glad har det ikke bekymret mig synderligt, med det er lidt hårdt at man aldrig lige kan aflastes et par min når man er ude, fordi hun græder ikke lidt Helen, hun ser ud som om hun blir vildt bange og skriger højt...

Nå men jeg håber meget at det går over!!!

Stort knus,
Christina

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

17. maj 2024 | Udvikling | 6 mdr.

Triller kun til den ene side

Kære Helen Min søn er nu 6 måneder, og jeg syntes egentligt at han udvikler...

16. maj 2024 | Kost og ernæring | 6 mdr.

Får min søn kalk nok?

Hej Helen Min lille søn er nu blevet 6 måneder og han vejer nu ca. 7.5 kg og...

9. maj 2024 | Kost og ernæring | 7 mdr.

Drikker hun nok?

Kære Helen. Min datter på snart 7 måneder spiser ofte øllebrød eller...

2. maj 2024 | Kost og ernæring | 5 mdr.

Sveskemos - hvor meget?

Kære Helen Vores datter er 5 måneder gammel, og hun har ofte problemer med...

2. maj 2024 | Kost og ernæring | 6 mdr.

Hyppigere afføring efter start med skemad

Hej Helen Tak for din brevkasse og dine gode bøger! Min søn, som nu er...

Annonce

Viden om børn:

Børn i bilen

Der er fem gode huskeregler, når du skal transportere dit barn i bilen:

1. Det er vigtigt at barnets autostol passer til både barn og bil. Tag derfor både barn og bil med, når du køber autostol.

2. Sørg for at autostolen sættes korrekt fast. Følg brugsanvisningen og stram selerne så godt til som muligt, så stolen er godt fastspændt til sædet i bilen.

3. Vælg bagudvendt autostol så længe som muligt. Det er mest sikkert for barnet.

4....

Læs mere i Babylex

Nysgerrighed børn

At være nysgerrig er den egenskab, der giver barnet nye erfaringer, og dermed får barnet til at udvikle sig og blive mere intelligent. Små børn er født som små forskere, der er rigtig gode til at undre sig over ting de møder og være nysgerrige på den verden, der omgiver dem.

Et barn skal derfor ikke stoppes i at udforske verden, men skal have lov til at undersøge og bibeholde sit naturlige anlæg for nysgerrighed. Det lille barn skal således opfordres til at føle, gribe, smage og...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Tusind tak for de altid fine og uddybende svar. De giver os ro på :)

Tak, fra en mor til 2