Brev:
8 mdr. passes af mormor?
14. april 2005
Alder:
8 mdr.
8 mdr. passes af mormor?
Vi er inviteret til en stor fest et stykke fra hvor vi bor. Mine forældre bor lige i nærheden af, hvor festen skal holdes, og har tilbudt at passe vores datter (til den tid knap 8 mdr.). Jeg er imidlertid i tvivl om det vil være for utrygt for vores datter, og vil gerne høre din mening:
Hun kender ikke sine morforældre særligt godt – de har været sammen med hende cirka 1 gang om måneden. Hvis vi vælger at gøre det, vil vi tage af sted dagen før, og så lade mormor være så meget ”på” som muligt indtil vi skal til festen. Men er godt et døgn tid nok til, at vores datter kan nå at blive tilstrækkelig tryg ved min mor? Eller vil det for hende opleves som at være et fremmed sted med fremmede mennesker? Hun er endnu ikke blevet passet af andre end hendes far og jeg.
Selvfølgelig vil vi rigtigt gerne med til festen (vi trænger efterhånden til at blive luftet lidt), men ikke for enhver pris.
Ser frem til at høre din mening.
Venlig hilsen
Mette