Brev:
Triller ikke og asymmetriske deller på ballerne
18. november 2011
Alder:
6 mdr.
Triller ikke og asymmetriske deller på ballerne
Hej Helen
Jeg skrev til dig for ca. 3 måneder siden omkring, hver gang min datter blev lagt på laven, lå hun som en flyver med armene ud til siden, hævet over gulvet. Efterfølgende gik vi til kiropraktor med hende, der konstaterede stivhed i midt ryggen, som hun fik 4 behandlinger for. Skal først til kiropraktor, når hun triller. Har fået nogle øvelser, jeg skal lave med hende hjemme.
Men hun triller ikke endnu og det er, det ene af mine spørgsmål.
Hun kan komme højt op på armene, når hun ligger på maven og ligger næsten ikke og flyver mere. På ryggen kan hun trille om på siden, men så ikke mere.
Øver hende i at trille, men synes ikke det hjælper. Hun bliver tit lidt ked af det, når jeg triller hende fra ryg til mave, den anden vej synes hun bedre om.
Vil gerne hun snart begyndte at trille, da jeg ikke synes der sker så meget. Kan også være jeg som mor, har for meget fokus på det negative:-)
Mit andet spørgsmål er omkring asymmetriske deller på numsen. Var til sundhedsplejerske mandag, der konstaterede det og sagde lægen skulle kigge på hende. Har efterfølgende snakket med lægen, der sagde, at det var "populært" i øjeblikket at sundhedsplejerskerne sagde det det med "dellerne", men at de selvfølgelig skulle se hende.
Føler så bare allerede han har givet hans mening, uden at se hende. Men jeg bliver i første omgang lidt bekymret og vil selvfølgelig gerne have hende tjekket. Tænker også hvor længe, hendes "deller" har set sådan ud. Om det kan have nogen betydning.
Hun er ellers en glad og dejlig pige på 6½ måned, der er nem at have med at gøre.
Glæder mg til at høre din mening
Hilsen mor til E