Brev:
Ikke bange for fremmede
27. juli 2009
Alder:
5 mdr.
Ikke bange for fremmede
Hej Helen.
Ja altså min søn på nu næsten 6 måneder er absolut ikke bange for fremmede. Nærmest modsat.
Han elsker at "snakke" med folk. Som jeg før har beskrevet er det at ligge selv ikke det mest interessante i hans verden. Der skal mennesker til. Og det er alle der er i hans nærhed, han nedstirre og når han så får øjenkontakt storgriner han og starter med at "snakke" og stor charmere. Alle kan tage ham og holde ham. Bare de gider lege med ham og hoppe rundt med ham, så er han verdens lykkeligste dreng. Han har siden han var meget lille været meget insisterende i hans kontakt og holdt øjenkontakt vildt længe. Han pludre og råber og ja storgriner, så han næsten får tårer i øjnene af grin.
Folk siger til mig at han følger mig med øjnene når jeg går rundt, og er meget bevist om hvor jeg er. Det er lidt svært for mig selv at se, da jeg synes han jo bare griner hver gang jeg (eller andre kommer ind i hans synsfelt). Jeg tænker over hvornår er det er, at det kommer at han bliver reserveret overfor fremmede?? og måske morsyg???? Ikke at jeg er nervøs, men kan man være for social??? Eller er han bare en meget tryg og glad dreng (som du ved jo har været igennem en del og derfor været så meget på arm).
Med venlig hilsen
E´s mor