Brev:
Motorik - 8 mdr.
28. januar 2009
Alder:
8 mdr.
Motorik - 8 mdr.
Hej Helen.
Så er jeg her igen. Nu er min skønne lille datter blevet meget mobil. Vi har trægulv i hele huset, så hun kravler ikke just, men det er vist fordi knæene bare skrider ud, når først hun kommer op, da det er så glat. Så hun kryber ved at trække sig frem i armene, men hun skubber fra med venstre fod.
Nu kommer så min bekymring, hun er nu begyndt at rejse sig ved møbler, og kæmper indædt for det. Hun elsker, når vi en sjælden gang lader hende gå, mens vi holder hendes hænder.
Skal vi førsøge, at få hende til at kravle, og så prøve at bremse hendes iver efter at komme op på fødderne? Hun sidder nærmest ikke mere, da hun har en meget længere rækkevidde, på maven, så kommer hun jo dejlig nemt rundt...
Desuden vil jeg høre, hvor store mængder mælk hun har brug for nu. Hun bliver 8 måneder d. 6/2. Hun spiser godt til alle måltider, og får nogle dage kun 2 flasker, da hun ikke vil have mere. Hun drikker ikke meget af kop, når det ikke er vand, så det er lidt svært at få meget mere end 400 - 500 ml. MME i hende om dagen.
Kærlig hilsen
Anne