Brev:
Hoppeglad
4. januar 2009
Alder:
5 mdr.
Hoppeglad
Hej Helen
Jeg har læst, at du ikke anbefaler hoppegynge, men vil så blot spørge om det heller ikke er sundt for barnets ryg, at det står og hoppe på vores skød? Vores dreng elsker at stå og hoppe på vores skød, mens vi holder ham. Det er jo ren leg:-)
Venlig hilsen
Rikke