Brev:
Hvad med det uldtøj?
2. oktober 2008
Alder:
7 mdr.
Hvad med det uldtøj?
Kære Helen.
Jeg er nødt til at høre din mening omkring at bruge uldtøj til min datter. (hun er 7 mdr nu)
Jeg er selv mest for uld, men så har jeg ladet mig fortælle at hvis jeg først er begyndt på det, så skal hun bruge uld under al hendes tøj indtil maj - er det korrekt?
Hvad er ulemper og fordele ved brugen af uld - og er det fint med bomuldsuld?
Vi er nogle tøser, der har diskuteret det meget og nu er jeg nysgerrig efter at høre din mening:)
Kærlig hilsen fra Bettina.