Brev:
Tynd mave - 7 mdr.
1. oktober 2007
Alder:
7 mdr.
Tynd mave - 7 mdr.
Hej
Min datter på snart 7 mdr. har haft tynd mave i en uge nu, hvilket resulterede i en hudløs numse og hun skreg hver gang jeg nærmede mig. Når hun vågnede om aften og natten var hun helt febrilsk og snoede sig som en orm og rystede på hovedet - ikke rart at se på. Hun ryster stadig lidt på hovedet, men måske er det nu fordi hun har fundet ud af at hun kan ??? Hun har ikke kastet op eller haft feber.
Hendes numse har det nu fint igen - ved brug af salve. Jeg har været ved læge og de har sendt en afføringsprøve til sygehuset som ikke viste noget. Derudover fik jeg at vide at man ikke gjorde noget ved det.
Hun kommer som regel af med afføring hver gang hun har fået mad. Det er tyndt og slimet.
Var i går inde og læse nogle af de råd du havde givet andre herinde og begyndte igår med lidt revet æble i hendes grød.
Skar forøvrigt al grønt, frugt osv. væk fra hendes kost da maven begyndte at te sig og holdt mig til mme og risgrød. Ugen før hun fik tynd mave døjede hun med hård mave. Min sundhedsplejerske og lægen mener ikke det er kosten der giver hende tynd mave.
Ellers har hun det fint og er smilende.
Hvad skal jeg så gå ud fra for at undgå at det kommer igen. Har fornemmelsen af at hun har en lidt sart mave. Eller er det noget allergi?
Synes det er lidt forvirrende og jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig.