Brev:
Tænder/sygdom
14. november 2020
Alder:
7 mdr.
Tænder/sygdom
Hej Helen.
Som jeg skrev tidligere, er vores datter ved at få tænder. Vi var hos lægevagten med hende sidste mandag, grundet meget rød numse og ingen appetit, hun ville ikke sidde på numsen, og vi konkluderende, hun havde ondt. Han sagde det var en svampeinfektion hun har fået, og han gav os brantacort på recept og efterfulgt af det skulle vi bruge inotyol. Men det er kun blevet værre. Det har bredt sig til hele området og en del på ballerne, og det betyder at vores pige er endnu mere småtspisende. Der hvor vi har kunne få mest mad i hende er ved at sidde på gulvet og lade hende kravle imens, her er der så sjældent et problem.
Vi har ved egen læge og få det podet igår, her skulle vi weekenden over købe en anden form for zinksalve fra Matas, indtil vi kender svaret i næste uge, men her græder hun ligeså voldsomt som med alt andet vi har prøvet, og det er stadig slemt.
Udover det så må vi ikke røre hende i overmunden, kan det skyldes tænder på vej der også?
Og har du et råd til os vi kan prøve, så vores pige ikke har så ondt?
Med venlig hilsen
Mor